CTO-club en ProM-club

Home »  CTO-club en ProM-club

Kennisplatform voor technisch eindverantwoordelijken en product management

Leidinggevenden binnen MKB maakindustrie hebben binnen hun eigen organisatie niet altijd de mogelijkheid om te sparren over specifieke onderwerpen. Bijvoorbeeld over de voor- en nadelen van modularisatie en de impact die dat kan hebben op de organisatie. En dit, terwijl bij bedrijven in de regio dezelfde thema’s spelen of misschien zelfs al opgelost zijn.

The House of Technology zet zich ervoor in om deze leidinggevenden bij elkaar te brengen zodat zij onderling hun ervaringen kunnen delen. Sinds 2013 heeft The House of Technology met succes vier CTO-clubs (voor technisch verantwoordelijken) en een ProM club (voor product management) opgezet.

Elke club bestaat uit een vaste groep mensen waardoor er een vertrouwensband ontstaat tussen de deelnemers. Dit creëert veiligheid en onderlinge openheid, waardoor er over onderwerpen gesproken wordt die er echt toe doen. De echte ervaring, problemen, mislukkingen en successen komen op tafel en worden gedeeld.

Doordat iedereen zijn eigen ervaring deelt, draagt iedereen bij aan de club. Daardoor is er voor iedereen ook te halen, kan iedereen de ervaringen van anderen meenemen, vol inspiratie toepassen in zijn eigen organisatie, en zo betere keuzes maken.

Logo CTOclub

 

 

 

Logo ProM-club

CTO-club

De CTO (of welke functietitel die ook heeft: R&D-manager, hoofd engineering, ….) is binnen de organisatie verantwoordelijk voor het technologie-management, zowel de roadmap, competentie management, de transitie naar Configure To Order, etc.

In 2013 hebben we de eerste club opgezet voor OEM-bedrijven in Zuid-Nederland. In 2016 is daar de CTO-club voor Toeleveranciers bijgekomen. En sinds 2019 zijn we ook in Oost-Nederland actief.

Vanuit The House of Technology organiseren en faciliteren we de bijeenkomsten, waarbij de deelnemers ervaringen met elkaar uitwisselen om zo van elkaar te leren.

cto bijeenkomst

ProM-club

Product management is een spin in het web in de organisatie. Allerlei zaken komen daar bij elkaar: marketing, technologie, sales, strategie. Hierdoor wordt de Product Manager geconfronteerd met een grote diversiteit aan thema’s. Binnen de ProM-club staan deze onderwerpen op de agenda waarbij de deelnemers hun ervaring met elkaar delen, om zo van elkaar te leren.

Behoort u tot de doelgroep en zou u zich willen aansluiten bij dit initiatief of wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op.